Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

Με την Ματιά μου, και τούς Προβλιματισμούς μου . . .



Διαβάζοντας και ακούγοντας διάφορα τον τελευταίο καιρό σε αρκετά φόρουμ στο διαδίκτυο, χωρίς να είμαι παντογνώστρια, έχω βγάλει κάποια συμπεράσματα και πρέπει να σας πω ότι δεν είναι λίγοι οι προβληματισμοί μου πάνω στο θέμα του… ποντιακού ζητήματος.
Πιστεύω ότι… αν όχι όλοι, οι περισσότεροι έχουνε χάσει την έννοια της πραγματικής ποντιακής παράδοσης.
Και βέβαια στα δικά μου μάτια έχει χαθεί και το όραμα σε όλο αυτό το θέμα!
Πιστεύω πως με όλα αυτά που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό, μην σας πω και χρόνια, ο μεγάλος χαμένος της υπόθεσης είναι το ποντιακό.
Και τί είναι το… ποντιακό;
Το ποντιακό θέμα είναι για εμένα, κάτι πολύ σοβαρό. Είναι η ιστορία μας, που έχουμε χρέος να την κρατήσουμε ζωντανή με πολύ αγάπη χωρίς διαμάχες.
Πρέπει επιτέλους να το καταλάβουνε κάποιοι! Για να μην πω όλοι μας! Διότι το ποντιακό στοιχείο έχει ανάγκη από ανθρώπους με γνώση, θέληση για μελέτη και συνείδηση πράξεων σε αυτή την προσπάθεια που γίνεται.

-Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν διαμάχες για το θέμα της ενδυμασίας
-Δεν είναι δυνατόν η παράδοσή μας να έχει καταντήσει εμπόριο όπου τραγουδάμε άσχετους στίχους και τους βαπτίζουμε ποντιακούς
-Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που θα κρίνουν τί είναι ποντιακό ή νέο ποντιακό!!!
Τί σημαίνει το νέο ποντιακό τραγούδι !??
Μπορεί να μου το εξηγήσει κανείς!?? Αυτή η έκφραση δεν πρέπει να υπάρχει και αυτό γιατί ένα είναι το ποντιακό παραδοσιακό τραγούδι!
Θα ήταν ό,τι καλύτερο, σε κάποια θέματα οι υπεύθυνοι να πάρουν θέση. Αυτό θα βοηθούσε και εμάς που δεν ξέρουμε πολλά αλλά διψάμε να μάθουμε! Να μας εξηγήσουν τι γίνεται με τα θέματα που εκκρεμούν, τι συμβαίνει ακριβώς και να επιχειρηματολογήσουν με στοιχεία.
Ξέρετε… δεν ήθελα να γράψω…
Αλλά υπάρχουν ζητήματα για τα οποία πιστεύω πως πρέπει να γίνονται προσπάθειες μήπως και ευαισθητοποιηθούν κάποιοι που έχουνε τα μέσα και τις γνώσεις και δώσουν κάποιες απαντήσεις!

Με αγάπη  Αλίκη Αναστασιάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More